7.000€

Advanced CRM

4.000€

template

Ευκολότερη διαχείριση τις επιχείρησης σας.

online-shop
Ευκολία στην χρήση.
shop
Τεράστια ποικιλία εργαλείων.
computer

Αύξηση πωλήσεων τις επιχείρισης σας.

template

Ευκολότερη διαχείριση τις επιχείρησης σας.

online-shop
Ευκολία στην χρήση.
shop
Τεράστια ποικιλία εργαλείων.
computer

Αύξηση πωλήσεων τις επιχείρισης σας.

Τι είναι το CRM;

Το CRM είναι ένα λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που φιλοξενείται από μόνο του και είναι ιδανικό για σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία, ελεύθερο επαγγελματία ή πολλές άλλες χρήσεις. Με τον καθαρό και μοντέρνο σχεδιασμό του, το CRM μπορεί να σας βοηθήσει να φαίνεστε πιο επαγγελματίες στους πελάτες σας και να βελτιώσετε την επιχειρηματική απόδοση ταυτόχρονα.

Η διαχείριση πελατών είναι σημαντική και το CRM βοηθά με πολλούς τρόπους:

1

Διαχειριστείτε και τιμολογήστε έργα με την λειτουργία διαχείρισης έργων.

2

Συνδέστε εργασίες (task) με πολλές λειτουργίες του CRM και παραμείνετε οργανωμένοι.

3

Δημιουργήστε επαγγελματικές, εξαιρετικής εμφάνισης εκτιμήσεις και τιμολόγια.

4

Ισχυρό σύστημα υποστήριξης με δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής αιτημάτων υποστήριξης (ticketing system).

5

Παρακολουθήστε το χρόνο που αφιερώνετε σε εργασίες και χρεώστε τους πελάτες σας αναλόγως. Υπάρχει δυνατότητα ανάθεσης πολλών μελών προσωπικού σε εργασίες και χρονοδιακόπτη παρακολούθησης ανά ανατεθέν προσωπικό.

6

Προσθέστε ακόλουθους εργασιών ακόμα κι αν το προσωπικό δεν είναι μέλος του έργου. Το μέλος του προσωπικού θα μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο της εργασίας χωρίς να έχει πρόσβαση στο έργο.

7

Παρακολουθήστε εύκολα την εξέλιξη και πρόοδο των πελατών σας.

Υπάρχει δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής δυνητικών πελατών από email, προσθήκη σημειώσεων, δημιουργία προτάσεων. Οργανώστε τους πελάτες σας σταδιακά και αλλάξτε στάδια εύκολα με την λογική του drag & drop.

8

Δημιουργήστε προσφορές και προτάσεις με σύγχρονα σχεδιαστικά και αυξήστε τις πωλήσεις σας.

9

Καταγράψτε τα έξοδα της εταιρείας και του έργου σας και αποκτήστε τη δυνατότητα να χρεώνετε τους πελάτες σας μετατρέποντας το αυτόματα σε τιμολόγιο.

10

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία παρακολούθησης στόχων για να έχετε κατά νου τους στόχους πωλήσεων.

11

Δημιουργήστε ανακοινώσεις για τα μέλη του προσωπικού και τους πελάτες σας.

12

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Συμβόλαια για να κλειδώσετε τις τρέχουσες και μελλοντικές πωλήσεις.

13

Λάβετε πληρωμές από Paypal και Stripe σε διαφορετικά νομίσματα.

14

Διαμορφώστε το CRM σας βασιζόμενοι στο branding της εταιρίας σας.

15

Ξεχωριστός φάκελος πολυμέσων για μέλη του προσωπικού που δεν είναι διαχειριστές για να εργάζονται μέσα στο CRM και να οργανώνουν τις μεταφορτώσεις και τα αρχεία τους.

16

Εξαιρετικό ημερολόγιο για κάθε μέλος του προσωπικού με βάση τις άδειες του προσωπικού.

17

Παρακολούθηση, αναφορές, σημειώσεις, αρχεία και πολλές άλλες δυνατότητες.

Τα CRM πρέπει να επικεντρώνονται στους πελάτες και το CRM το κάνει αυτό με ένα ισχυρό σύστημα υποστήριξης που σας βοηθά να παρακολουθείτε και να επιλύετε γρήγορα προβλήματα μέσω του ενσωματωμένου συστήματος αποστολή αιτημάτων υποστήριξης και υπενθυμίσεων προς τους πελάτες. Εκχωρήστε υπενθυμίσεις στον εαυτό σας, σε ένα ή πολλά μέλη του προσωπικού και με ένα κλικ, οι υπενθυμίσεις μπορούν να σταλούν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και στο σύστημα ειδοποιήσεων εντός εφαρμογής. Αυτά τα χαρακτηριστικά και πολλά άλλα μπορούν να ανεβάσουν την ικανοποίηση των πελατών στο επόμενο επίπεδο.

Το CRM έχει πολλές δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν σε πολλές εφαρμογές. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις παρακάτω δυνατότητες και δοκιμάστε την επίδειξη για να δείτε πώς το CRM μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε.

Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί για ότι χρειάζεστε, είμαστε στην διάθεση σας!